veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Elke en Iris - WaarBenJij.nu veilig geland - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Elke en Iris - WaarBenJij.nu

veilig geland

Blijf op de hoogte en volg Elke en Iris

03 December 2013 | Thailand, Bangkok

Na alle lieve berichtjes en lieve mensen die ons uitgezwaaid hebben willen we even laten weten dat we goed zijn aangekomen in Bangkok. Zometeen even Bangkok in om tickets te scoren voor het zuiden. Even wat mooie eilandjes bekijken :)

Onze eerste kleine 'verbaasmomentjes' zijn begonnen ;)
- Zo stapten we de taxi in op t vliegveld en dachten we wat gaat die man nu aan de rechterkant van zijn auto doen. Ohjaa duh ze rijden hier aan de andere kant en t stuur zit dus ook aan de andere kant.
- De taxichauffeur een geheel eigen telling erop nahoudt ook al staat de meter aan.
- Het niet vanzelfsprekend is dat mensen Engels praten zelfs nirt voor taxichauffeurs.
- Er tol betaald moet worden op de snelweg. Wij niet meteen geld klaar hebben omdat we ons fijne slotje niet van de tas afkrijgen. Waardoor we later betalen en de chauffeur het wisselgeld wel gewoon wil houden.
- Ze hier wel het zelfde bord gebruiken om de snelweg aan te geven.

Zometeen op verkenning dus er zullen vast nog meer momentjes of blonde acties volgen :)

Dikke kus voor jullie!!!

• 03 December 2013 - 07:48

Telma:

Fijn dat jullie er zijn! Ga maar gauw in de bloemetjesjurk op verkenning. Taxichauffeurs die de meter niet aan willen zetten.. Niet doen. Je betaalt altijd meer:) enjoy x

• 03 December 2013 - 07:54

Esther:

Top! Heel veel plezier vrouwen! Maak er iets heel moois van!

• 03 December 2013 - 09:23

Marlou:

Hee Iris! Je bent al helemaal aan de andere kant van de wereld.Klinkt allemaal heerlijk herkenbaar die verbaas momentjes. Jullie zijn niet enige die worden afgezet ;). Heel veel plezier en geniet ervan!

• 03 December 2013 - 09:27

Mirna:

Klinkt leuk ladies!!! En hoe is t weer? Waaar hebben jullie geslapen? Nou heel veel plezier in ieder geval!!

• 03 December 2013 - 16:52

Emmely:

Fijn dat alles goed gegaan is, vandaag alweer dag 2.. ik be heel erg benieuwd naar al jullie verhalen!
    super cool wat jullie daar gaan doen allemaal..
    Geniet ervan meiden! X

• 03 December 2013 - 19:46

Margot:

Een pak van mijn hart dat jullie veilig aangekomen zijn!!!!!!!!!!!
    Alleen het reizen kost al veel geld.
    Jullie worden er vast in de loop van de tijd handig in en jullie zullen ook wel veel moeten afpingelen
    Een leuke les.
    Ik volg jullie van dag tot dag tot mijn plezier.
    Toi Toi en veel liefs van mij, Margot

• 04 December 2013 - 19:09

Betty:

Hoi hoi, fijn dat jullie reis voorspoedig verloopt. Geniet ervan.